מצב רוח ירוד מאוד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 23 ומזה כמה ימים אני מרגישה (ללא שום סיבה מיוחדת) מאוד מצוברחת - אני מרגישה שאני נראית נורא, מכוערת ושמנה אני די מתבאסת להסתכל על עצמי וכל מה שאני עושה לא עוזר ... האם זה קרה למישהיא מכן ? האם זה טיבעי ?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך ! הצעה : האם בדקת לאחרונה את רמת ההמוגלובין שלך ? לרמה נמוכה יש השפעה שלילית גם על מצב הרוח... גם הקפדה על מולטיויטמין עוזרת לחלוף על פני ימים כאלה (כמעט כולן מתנסות בהם) במהירות ובקלות יחסית. אם את מרגישה כעבור מספר ימים שהתחושות הכבדות נשארו, כדאי לפנות לייעוץ. חבל לסבול סתם... תרגישי טוב !