בחילות בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אישתי בשבוע ה11 והיא סןבלת מבחילות אשר מקשות עליה את התפקוד . שאלתי האם יש משהו שיכול לעזור לה ( חוץ מסבלנות ) אולי תרופות סבתא או טבעי . אשמח לקבל הצעות לעזרה . דני
שלום דני ! אם תקליק על הקישור משמאל (הריון ולידה - אתרים ומידע) תמצא מאמר ובו עצות טובות. עוד כמה שבועות, וזה יחלוף. בהצלחה לאשתך !
דני, בהמשך לדברי צליל : תוכל לקרא גם כאן - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Article/xID/374/xCT/75 ועוד - http://www.yoledet.co.il/common-problems-sickness.htm אם תעשה חיפוש בפורום (המסגרת השחורה) לפי - בחילות - תוכל לעיין בהודעות/עצות קודמות. המידע הוא כללי בלבד . בכל מקרה, חשוב להתייעץ עם הרופא, לעיתים אין ברירה אלא להשתמש בתרופות שיקלו על הבחילות, וכמובן אך ורק על פי המלצה של הרופא. כל טוב, אהובה