טאי זקס
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עשיתי בדיקת טאי זקס בשבוע ה-16 (אני יודעת שזה מאוחר אך כך התגלגלו הדברים) התשובה שקיבלתי מוזרה.. נכתב בה : "לצערנו, במקרה שלך, השיטה בה נבדקה דגימת הדם, אינה מאפשרת לקבוע אם הנך נושאת או שאינך נושאת את הגן למחלה. הדבר אינו נדיר והסיבות לכך שונות. בכדי שנוכל לתת לך תשובה יש צורך בדגימת דם נוספת שתלקח ותיבדק בשיטה שונה." מה פירוש התשובה הזו? האם עלי להלחץ ולחשוש מהבאות? שאר הבדיקות הגנטיות יצאו כשורה. סליחה אם שאלה נשאלה כבר, תודה.
תאיר, אני מציעה שתנסי לשאול גם כאן - http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-2216-12373,00.html אהובה
כעת שמתי לב שכבר פנית לפורום הנ"ל, אבל בכינוי אחר, ולפיכך ההפנייה שלי היתה מיותרת... כל טוב, אהובה