מחזור מאחר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לפני כחודשיים עברתי גרידה. בחודש שעבר קיבלתי מחזור סדיר סיימתי אותו ב-29 ליולי. ואילו החודש הזה עדיין לא קיבלתי את המחזור. ביצעתי בדיקת הריון שיצאה שלילית. יש לציין שמעולם לא קרה שלא קיבלתי מחזור(חוץ מזמן ההריון שבעקבותיו התבצעה הגרידה) ואם הוא איחר לי אז לא יותר מיומיים. מה יכולה להיות הבעיה והאם יש סיכוי שאני בכל זאת בהריון(למרות שביצעתי בדיקה)?
שלום רונית ! לפעמים הגרידה משבשת את סדירות המחזור, לפעמים בדיקה ביתית נותנת תשובה שלילית למרות שיש הריון, ויש עוד הסברים אפשריים. אני ממליצה לך לבצע בדיקת דם ולפנות אחרי קבלת התוצאות לרופא המטפל. בהצלחה !