הריון ומחלת הנשיקה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם מחלת הנשיקה מסוכנת בהריון? בהתחלה חשבתי שיש לי כאב גרון סתמי ושתיתי הרבה סירופ Nשיעול - האם זה יכול להזיק להמשך ההריון?
שלום מיכל! לשאלתך האם מחלת הנשיקה מסוכנת בהריון - אינני רופאה, אבל למיטב ידיעתי, יש כמה וירוסים שיכולים לגרום למחלת הנשיקה. ברוב המקרים הוירוס הגורם למחלה הוא EBV , אולם כאמור יש גם וירוסים נוספים. כדאי שתצטיידי בשם הוירוס ותשאלי בפורום המקצועי הריון ולידה, את ד"ר יובל יפת. (קישור ישיר לפורום בצד שמאל, תחת כותרת 'נושאים בפורום'.) לגבי הסירופ - תשאלי גם באותו הפורום ו/או במרכז טרטולוגי 02-6243669 כמובן שאת השאלות תפני גם לרופא המטפל שלך. אהובה