הפסקת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בחורה בת 21 נכנסתי להריון לא מחבר קבוע,לפני כחודש מסתבר. הבנתי זאת רק לאחר שהמחזור הסדיר איחר בשבועיים והתחילו לי בחילות השבוע והקאות בבוקר. אני לא יודעת מה לעשות אני מוכרחה לעשות הפלה. הבתי שיש גלולה שמפסיקה את ההריון משהו כמו עד חודש וחצי. האם יש כזה דבר? כיצד ואיפה ניתן לרכוש את הכדורים? אודה על עזרה
שלום שרון ! לגלולות קוראים מיפג'ין, היעילות שלהם היא כ-85%, והן ניתנות רק במירשם רופא, בבית חולים, לאחר אישור וועדה. פני לרופא נשים בהקדם.