נוכחות אשה בהריון בזמן ביצוע צילום רנטגן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
למומחים שלום, אשתי נמצא בשבוע 4 להריון. לפני כשבועיים אשתי שהתה יחד עם בתנו בת ה- 3 בעת שבתנו עברה צילום רנטגן, כאשר אותה עת אשתי לא ידעה שהיא בהריון. כעת, משדבר ההריון התגלה לנו, אנו חוששים לגבי פגיעה אפשרית בעובר. אבקש לברר: א. האם קיים סיכון לעובר, ואם כן באיזה אחוז. ב. האם ניתן לגלות מראש ליקוי כזה או אחר, ובאיזה שלב.
חן, כאן זה פורום תמיכה בלבד ואין כאן מומחים. יש פורום הריון ולידה שבו עונה רופא, קישור ישיר - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/1321 כל טוב, אהובה