הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. שמי קים ואני בת-31. לפני כחודשיים וחצי עברתי הפלה בבית חולים עקב חוסר דופק לעובר, הייתי בשבוע-10 להריון ראשון. מאז קיבלתי ווסת רק פעם אחת וחוץ מזה המחזור שלי אף פעם לא סדיר, לכן אי אפשר לדעת מתי מתרחשים ימי ביוץ. אני מנסה להרות שוב. האם מומלץ לקחת חומצה פולית ואילו בדיקות צריך לעשות (כולל בדיקות גנטיות)? בתודה מראש.
שלום קים ! אני מצטערת לשמוע על ההפלה שעברת. חומצה פולית ממליצים כיום לקחת באופן קבוע בכל שנות הפוריות (אין חשש ממינון יתר) ולכן כדאי לך להתחיל לצרוך אותה לקראת ההריון המתוכנן. לגבי בדיקות - אם עברת בדיקות גנטיות לקראת ההריון הקודם, אין טעם לחזור עליהן עכשיו, ובמקרה של הפסקת הריון יחידה בשליש ראשון, אין המלצה מיוחדת לבדיקות לגבי הסיבה להפסקת ההריון. בהצלחה !