בטא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, כיצד מחשבים ערכי בטא? האם ישנו אתר אינט' שבו ניתן להקביל את השבוע עם הערך? אני בשבוע ה 6. בטא- 17,000. האם זה לא גדול מידי? פרוגרסטרון 25- האם תקין? תודה מראש
ניתן לברר בספר "במדריך הישראלי להריון ולידה" של דר' עמוס בר. ראיתי את הספר ברשת "טויס אר אס". לפי הספר ערכי בטא בחודש 1-2 (שזה שבוע 7 ) 5000-200,000 אני ממליצה על הספר!
שלום דורה ! הבטא מצוינת, אבל האם ידוע לך למה נבדק הפרוגסטרון ? הערך קצת נמוך, ואם יש חשד לבעייה - כדאי לחזור שוב על הבדיקה ולראות אם יש מגמה של עלייה, ואם לא - לשקול חיזוק הורמונלי. הריון קל ומוצלח !