מיעוט מי שפיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
צליל שלום אני בתחילת השבוע ה- 38, ולאחר US נמצא - אפי 5.3 ולאחר מכן נמצא AFI 9 רציתי לשאול מה הכמות המינימלית הנדרשת למי שפיר תקנים? תודה
טל, אני אמנם לא צליל, אבל אני חושבת שהשאלה שלך צריכה להיות מופנית לרופא. תוכלי לשאול בפורום "אולטראסאונד במיילדות וגינקולוגיה" - ד"ר חזן, וגם בפורום "הריון ולידה" המקצועי - ד"ר יפת. בכל מקרה, צליל עוברת על כל ההודעות, כך שאם יהיה לה תשובה בשבילך, היא וודאי תכתוב לך בהמשך. כל טוב, אהובה
שלום טל ! אני מקשרת לך תשובה של מומחית לא קטנה, למרות שאינה רופאה : http://www.tapuz.co.il/forums/main/articles/article.asp?forum=1111&a=2356&c=249&sc=0&ssc=0 הריון קל ובריא !