כאבי בטן אחרי הלידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בלידה הקודמת סבלתי מאד מכאבי התכוציות הרחם ממש לאחר הלידה (כאבים שהיו גרועים אף מהצירים) ושום משכך כאבים לא עזר, האם יש איזה שהוא כדור או תרופה מקלים ?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום! אין כאן רופא בפורום. תנסי לשאול בפורום המקצועי 'הריון ולידה' את ד"ר יובל יפת. אהובה
שלום לך ! אין לי חדשות מעודדות - הכאבים האלו מתחזקים עם כל לידה נוספת... מותר להיעזר באקמול (די חלש) או בנורופן/אדוויל, גם אם את מיניקה. בבתי החולים מציעים גם אופטלגין - הוא עוזר, אבל באופן כללי לא כ"כ מומלץ. לידה קלה ומוצלחת !