דם טבורי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם מישהי יודעת אם בבלינסון מאפשרים לכל חברה לאסוף דם טבורי? הבנתי מהכתבה בידיעות אחרונות שיש להם הסכם עם חברה ספציפית אחת (מי?) ואני מעוניינת דרך ביו-קורד לה אין הסכם בלעדיות כזה. האם יש למישהי ניסיון (טוב או רע) בעניין האיסוף בהקשר זה?
נטעלי, תבדקי שוב בכתבה (יש קישור אליה בעמוד זה יותר למטה, הודעה של ר ) , יתכן ומצויין שם שם החברה. חוץ מזה, הכי פשוט זה להרים טלפון למחלקה בביילינסון ולברר. הסכמים יכולים להשתנות מעת לעת. אהובה