עצירות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בשבוע 22 וסובלת מעצירות קשה בשבועיים האחרונים. לא עזר לי פשתן טחון, לא שזיפים או עגבניה מגורדת. לקחתי כבר יומיים כדורים בשם אורטילס (כתוב עליהם שהם מורכבים מתמצית של שזיפים ועוד פירות). האם מותר לקחת כדורים מסוג זה בהריון? אילו כדורים (חוץ משינוי תזונה) יכולים לעזור מיידית - אני סובלת מכאבי בטן בעקבות זה. תודה
שלום מיכל ! אני מציעה לך להתקשר למכון הטרטולוגי ולוודא איתם - זו הכתובת לכל שאלה של תרופות וחומרים כימיים בהריון. אם תקליקי על ה"אנטר" משמאל, מתחת לצילום התינוק - תראי בסוף הקישורים רשימה של המכונים והטלפונים. בהצלחה !