דימומים בשבוע 7 בטא 1617
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עשיתי בדיקת דם 19/8 והיה בטא 1017 ובתאריך 20/8 התחלתי לדמם חלש בדיקת דם בטא 1617 אבל הדימומים ממשיכים לסירוגין ב20/8 אולטרסאונד לא נצפה הרופא טען כי יש נקודה שחורה ברחם אבל זה לא ודאי כי ההריון צעיר יותר (וסת אחרון2/7ביוץ כל 33 יום) היום 22/8 הדימום קצת התגבר עדין בטיפות אני מתוסכלת ופוחדת מה הסיכוי שזה ישרוד? האם יש סיכוי שזה תאומים (יש היסטוריה משפחתית , ובמידה וכן מתי אפשר לצפות זאת). מה ניתן לעשות? במידה וזה תקין מתי יגמרו הדימומים?
שלום גולי ! נתחיל בבשורה הרעה - אין הרבה מה לעשות בשלב כזה, בעיקר להמתין ולקוות לטוב. החדשות המעודדות יותר - לא מעט הריונות שהתחילו בדימום מאסיבי הסתיימו בתינוק בריא. אם יש סבירות לתאומים - יכול להיות שזה ההסבר לדימום (תאום אחד שנספג), ואז הסיכויים עוד יותר טובים. בשבוע הקרוב, או קצת אח"כ, צפוי לראות דופק. ברגע שתראי דופק - הסיכון להפלה פוחת מאד. בינתיים תתרכזי במחשבות אופטימיות, ולחיות מתחנה לתחנה - עד הבדיקה הקרובה, ועד זו שאחריה... בהצלחה !