טיסה בתחילת ההריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, רציתי לדעת בבקשה האם מותר לטוס בשלבי ההריון הראשונים? בחודש שלישי/תחילת רביעי? והאם בכלל כדאי לטוס לתאילנד בחודשים אלו? תודה רבה!
שלום טלי ! ממה שקראתי, אין בד"כ מגבלה על טיסות בחודשים אלו, לא בריאותית ולא מבחינת ביטוח - אבל חשוב שתתייעצי עם הרופא המטפל כי אולי יש דגשים אישיים אצלך שישנו את ההמלצה. לגבי היעד - אנ יהייתי מתרחקת בהריון ממדינות העולם השלישי. גם בגלל רמת התברואה, גם בגלל הצורך בחיסונים, גם מהחשש שמא יהיה צורך בטיפול רפואי "מערבי". גם עעל זה חשוב שתתייעצי עם הרופא המטפל. הריון קל ובריא !