שבוע 37
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
צליל שלום! אני בשבוע 37 סובלת מבצקות ברגלים, כאבי גב נוראיים, בצקות בנתיק, כבד חם וכו'...) הייתי מאוד מאוד רוצה ללדת כבר... האם יש טיפים לזירוז לידה? מה ניתן לעשות אם בכלל? תודה
שלום טל ! מאד מזדהה עם התחושות של החודש הכי ארוך שיש... אבל לא מכירה דרכים יעילות (לא תרופתיות) לזירוז לידה. אצלי כל תרופות הסבתא לא הועילו... מקווה שהחודש יסתיים בקרוב, בלידה מוצלחת !
כאבך כאבי. אני בשבוע 37 וכבר לא יכולה . עד חודש תשיעי הזמן רץ, עכשיו כל יום הוא כמו שבוע. הדבר היחידי ששמעתי שמזרז לידה זה הליכה (לפחות בהריון הראשון שלי זה עבד) וגם קיום יחסי מין - אומרים שבזרע יש חומר שמזרז לידה . אבל כמובן ששום דבר הוא לא מוכח רפואית. שיהיה לנו בהצלחה .