שאלה בנושא גרידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני מספר ימים עברתי גרידה בשבוע 9 לאחר שהתברר שלעובר אין דופק. שאלותי: 1. לאחר כמה זמן מותר להכנס שוב להריון. האם מספיק לחכות למחזור הראשון? 2. היה לי דימום רק בשעה הראשונה לאחר הגרידה ופסק. האם זה נורמלי ?
שלום רונה ! צר לי לשמוע על הפסקת ההריון. לרוב ממליצים על המתנה למחזור אחרי הגרידה, כדי לוודא שהרחם אכן נקי, ומה תאריך תחילת ההריון הבא. הדימום נמשך לרוב יומיים-שלושה, אבל אינו חזק כמו מחזור כי מנקים את רוב תוכנו של הרחם בגרידה. תרגישי טוב !