כלי דם בחבל הטבור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ערב טוב ושבוע טוב, אני בשבוע ה 17 להריוני ובסקירה מוקדמת נצפו 2 כלי דם (עורק ווריד) ולא 3 כפי שצריך. מהן ההשלכות והבדיקות המומלצות ביותר והאם זה אומר שאהיה בחוסר ודאות עד בוף ההריון או שקיימת בדיקה שיכולה לתת תמונה ברורה ומדויקת ולהרגיע? אבקש כל אינפורמציה אפשרית כולל שמות רופאים (אם מותר). תודה רבה,גלית
שלום גלית ! מדובר במצב לא נדיר, בדרך כלל אין לו משמעות מיוחדת. נסי להריץ חיפוש בפורום הזה (או בשכנו המקצועי) ובפורום אולטראסאונד (כאן או באחד מהשניים בסטארמד) ותקבלי הרבה מידע. בהצלחה !