נפילה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מקווה שתוכלו לעזור לי, מכיון שהפורום של הריון ולידה בחופשה. אני בשבוע 24, נפלתי אתמול חזיתית על הרצפה והדפתי את הפגיעה בבטן ע"י הידיים. (ייתכן והייתה מכה קלה בבטן) לאחר שהגעתי הבייתה הרגשתי תנועות העובר, אך ייתכן קצת יותר חזקות מהרגיל. האם זה שהרגשתי תנועות זה אומר שהכל בסדר ושאין מה לדאוג, או שדווקה יש לחשוש בשל תנועות חזקות מהרגיל? אנא חוו דעתכם עד שאוכל להגיע לרופא שלי לבדיקה.
שלום לך ! לדעתי הבלתי מקצועית - אם יש תנועות, ואין חלילה דליפת מי שפיר או דימום - הכל נשמע בסדר. בכל זאת חשוב שתגיעי לבדיקה, וחשוב לעקוב אחרי התנועות, כי לפעמים גם הרבה תנועות חזקות (שינוי פתאומי ממה שהיית רגילה) עלולות להעיד על מצוקה. תרגישי טוב !