תנועות ??
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום , אני בהריון שני - שבוע 16 בהריון הקודם הרגשתי תנועות בשבוע 18 - הרגשה כזאת של דפיקה קלה מבפנים, שהיתה בתחילה רק ששכבתי והתאמצתי להרגיש וכמובן שזה התפתח עם הזמן..... :) עכשיו אני מרגישה בזמן הליכה ותנועות שלי , הרגשה כזאת של צביטה כאילו של שריר. כמובן שזה עדין מאוד. מה זה ? שרירים ?? עובר ?? אני מקווה שהצלחתי להעביר את המרגש.... תודה על תשובתכם.
שלום נועה ! אף אחד לא יכול לענות לך... אבל אם התחושה הזו תתחזק ותגבר בשבועות הקרובים - כנראה שאלו באמת התנועות הראשונות. הריון קל ומוצלח !