היפוך עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב , אחותי בחודש תשעי ,שהעובר במצב עכוז. האם כדאי לעשות היפוך ?(האם זה כואב ,מסוכן ..),או פשוט לקבוע לנתוח קיסרי ?.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אודליה ! כדאי להתייעץ עם הרופא המטפל. יש נשים שמדווחות על כאב - אצלי התהליך לא היה כואב בכלל, אבל יש בו סיכונים שחשוב להיות מודעים להם, וכדאי לבצע את התהליך בבית חולים תחת אולטראסאונד. אגב - לא תמיד זה מועיל, יש עקשנים שמתהפכים חזרה. עוד דרך שכדאי לנסות - רפואה אלטרנטיבית. בה אין סיכון או כאב כלל, ויש אחוזי הצלחה נאים. בהצלחה !