דימום בתחילת ההריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחר איחור במחזור ערכתי בדיקה ביתית שתוצאתה הייתה חיובית (לפני יומיים) התרגשתי ושמחתי מאוד מכיוון שמזה כמה חודשים אני מנסה להיכנס להריון . לפני מספר דקות נכנסתי לשרותים ולהפתעתי ראיתי מעט כתמי דם על התחתון, האם דבר זה הגיוני? אני מאוד לחוצה אנא השיבו לי בהקדם. האם משהו קרה? האם כדי ללכת לרופא? תודה שלומית.
שלום שלומית ! דימום קל, או הכתמה, מופיע בתחילת הריון פעמים רבות. אין סיבה ללחץ, אבל בהחלט כדאי לגשת לרופא. כאשר הוא ישלח אותך לבדיקות של תחילת ההריון, בקשי גם בדיקה כמותית של בטא ופרוגסטרון - יכול להיות שזו הסיבה להכתמה. הריון קל ומוצלח !