דימום??
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ביום חמישי ( יום המחזור הצפוי ) הופיע דימום שחור מוזר - חשבתי לי שזוהי מן הסתם השתרשות... במוצ"ש התחיל דימום מחזור רגיל ו... הבוקר עשיתי בדיקת דם והתוצאה היא HCG 39 האם מותר לשמוח ??? אני יודעת שמעל 10 זה הריון אבל... הדימום? תודות המצפה
האם הדימום הופיע לך לפני הזמן, גם אצלי זה קרה והרופאה טוענת שזה לא הריון. מה עלי לעשות ???
שלום לשתיכן ! בטא נמוכה כזו יכולה להעיד על הריון מאד צעיר, אבל יכולה גם להצביע על הריון שלא נקלט, ומסתיים מאליו בתוך כמה ימים. המושג הרפואי הוא הריון כימי - הריון שניכר רק בבדיקת דם ובאיחור קל של המחזור - ויכול להיות שלכך התכוונה הרופאה (הריון כזה לא "נספר" כהריון כלל). בהצלחה לשתיכן !