פמולן-איפה משיגים-ירושלים ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הבנתי שפמולן חזרה לשוק ,אך כל בתי המרקחת אליהם התקשרתי טוענים שלא מיבאים אותם יותר. סרזט -לא טוב לי אם מישהיא יודעת איפה אפשר להשיג אותן בי-ם נא להשיב בהקדם תודה
שלום ציפורית ! נסי לשאול בפורום הנקה - כאן, בתפוז או בוואי-נט. למיטב ידיעתי הפמולן כבר לא מיובאת, יש לה תחליף (מלבד הסרזט) בצורת מדבקה או זריקה לשלושה חודשים. בהצלחה !
שירי יקרה! אני מקווה שתראי את תשובתי למרות שנכתבת לאחר תקופה... גם אני חיפשתי בנרות פמולן, פניתי אפילו בבקשה מחברה שתביא לי מאנגליה ואז הסתבר לי שדרך קופ"ח (אני כללית)לא קיים כלל מחסור משום שהם מייבאים ממשהו אחר. נכון ללפני חודש וחצי היה!!!