ירידה ברמת פרוגסטרון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 5+4 רמת פרוגסטרון ירדה מ 95.5 ל 75.6 nmol/L- האם אני צריכה לדאוג? ערך הבטא 10,233, עלייה מלפני 5 ימים (1877). - האם נורמלי לשלב זה? תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום תפוזית ! אני לא רופאה, אבל מנוסה מאד בפרוגסטרון נמוך. כאשר יש ערכים נמוכים יחסית, וכאשר יש מגמת ירידה - כדאי מאד להיעזר בתמיכה פרוגסטרונית ! אני מציעה לך להתייעץ עם הרופא המטפל, יש כמה סוגים של תמיכה וגינלית.לא כל הרופאים מכירים את הנושא, חלקם טוענים "לא יועיל - לא יזיק", וחלקם בכלל לא מאמינים בו. אצלי זה היה ההבדל בין הפלה לבין הריון תקין - לכן אני ממליצה מאד לשקול את הנושא. בהצלחה !