הזמן האופטימלי למי שפיר?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מהו שהבוע האופטימלי לביצוע מי שפיר ? האם תחילת השבוע ה21 זהו זמן טוב או שעדיף תחילת השבוע ה18?
שלום גל ! אפשר לבצע בדיקת מי שפיר בכל עת, משבוע 16 ואילך. ככל שמתקרבים לסוף ההריון העובר תופס יותר נפח ומקשה על הדיקור, אבל בשבועות מוקדמים אין לזה משמעות. השיקול הוא שונה - לוקח כשלושה שבועות עד שמגיעה תשובה, ואחרי שבוע 24 (או 26, אינני מעודכנת) צריך לפנות לוועדה מיוחדת במקרה שיש צורך בהפסקת ההריון, לכן מעדיפים לבצע את הדיקור מוקדם יותר. הריון קל ובריא !