כמה שאלות על הפלות...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 17 ואני וחבר שלי קיימנו יחסי מין לא בטוחים אבל הוא לא גמר בתוכי ולפי מה שהוא אמר הוא גם לא הרגיש שהוא עומד לגמור בכלל כי הוא אמר שהוא נזהר. אני עוד לא קבלתי מחזור וזה היה לפני שבועיים ואני מפחדת שאולי אני בהריון. הייתי רוצה לדעת כמה תעלה הפלה במקרה ואני בהריון, והאם באמת סל הבריאות ממן את זה? וכמה זמן לוקח הטיפול של ההפלה הרגילה? האם ההורים חייבים לדעת? האם תהיה לזה השפעה או נזק בלתי הפיך? תודה לכל מי שעוזר, נערה מפוחדת :[
שלום רוזי ! יש סיכוי להריון גם במצב שתיארת. אני מציעה לך לפנות לכאן : http://www.macom.org.il/abortion.asp ולברר גם על אמצעי מניעה, לפעם הבאה ! בהצלחה !