הפרשות חומות כהות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
צליל שלום, קיבלתי חמש זריקות גונאל - F ואחריה אוויטרל. יום וחצי לאחר הזריקה האחרונה החלו להופיע הפרשות חומות מהנרתיק. ביום השלישי החלתי להשתמש בכמוסות אוטרוגסטן דרך הנרתיק, וההפרשות החומות התגברו. איך צריך להמשיך ? תודה, פאולה
שלום פאולה ! אני לא רופאה - כדאי לשאול בפורום המקביל בו עונים רופאים, או בפורום פוריות, והטוב ביותר - לשאול את הרופא המטפל שלך. טיפול כמו שאת עוברת מחייב התייחסות אישית ולא תשובה כללית מרופא שלא מכיר את מצבך הרפואי. בהצלחה !