הריון צעיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בת 36, הריון ראשון, לאחר טיפולי פוריות. תוצאת בטא ביום א' 117, ביום ג' 240. חשה כאבים בבטן תחתונה הדומים לכאבי מחזור. האם זה תקין? מה מקור הכאב? האם כדאי להמנע מקיום יחסי מין בתקופה הקרובה, ולכמה זמן ? אודה לתשובה מהירה ...
It is very common to have pains in the lower abs in the begining of the pregnancy. However, you should tell your dr. that. I am in my second pregnancy AND i remember that in the first one I suffered until the 12th week. Once you have an ultrasound AND you see the fetus in the womb than it is OK. As for sex, I don't really like having sex in the first couple of months...but don't worry the drive comes back in the second trimester....