בטא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
צהריים טובים לך צליל אני לאחר החזרת עובר (טיפול פוריות) לרחם והתגלה הריון תקין בבדיקת דם 750miu/ml מרוב ששמחתי לשמוע שאני בהריון שציפיתי לו כל כך הרבה זמן שכחתי לשאול באיזה שבוע או חודש אני , האם יש קישור לאתר שיש בו חישוב של ארכי בטא? אשמח לקבל ממך תגובה תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מזל ! את גיל ההריון לא קובעים לפי הבטא, אלא לפי תאריך המחזור האחרון. מכיוון שאצלך יום ההחזרה ידוע, יום הביוץ מחושב כיומיים קודם, והמחזור האחרון - 16 ימים מוקדם יותר. עם התאריך המחושב הזה תוכלי להיכנס לגל מחשבון הריון ולראות את גיל ההריון. הריון קל ומוצלח !