שאלת משקל בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לכן אני בהריון שבוע 18 מתחילת ההריון עליתי קילו וחצי וזה מה שהמשקל מראה חיצונית ממש רואים שהשמנתי ויש לי בטן רק שמוזר לי שזה המשקל האם זה בסדר עד עכשיו המשקל כמה בערך צריך לעלות בחודש או שיש חישוב אחר זה קצת מדאיג אותי תודה וערב מקסים
שלום דניאל ! בחישוב גס, העלייה במשקל מתחלקת כך : 2.5 ק"ג עד שבוע 20 5 ק"ג נוספים עד שבוע 30 2.5 ק"ג נוספים עד שבוע 40. כמובן שזה תלוי במשקל ההתחלתי שלך ובגורמים נוספים, אבל נראה לי שאין לך סיבה לדאגה. הריון קל ובריא !
תודה יקירה נרגעתי .