שבוע 7
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, מחר אני מתחילה שבוע 7 ומחר גם יש לי בדיקה אצל רופאת הנשים שלי. לפני כעשרה ימים הייתי בשבוע 5+ 3 וראו רק שק הריון בתוך הרחם. מה אמורים לראות בתחילת שבוע 7? האם ניתן כבר לראות דופק? אני קצת חוששת כיוון שלפני 3 חודשים עברתי גרידה בשבוע 8 בגלל חוסר דופק. האם יכול להיות שמחר עוד לא יראו דופק אבל ההריון יתפתח כראוי? ו.א ב21/6. תודה מראש.
שלום טל ! יש סיכוי שיראו כבר דופק - אבל לפעמים רואים רק בשבוע 8, כך שאם יש התפפתחות ואין דופק, עוד לא להיכנס ללחץ... בהצלחה !