דופק
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני לחוצה וצריכה תשובה מהירה, בשבוע 7 ראו אצלי דופק, והיום אני בשבוע 10 ולא רואים דופק ורוצים לשלוח אותי לגרידה ואני אובדת עצות - יש לי עוד תקווה למרות שהרופא אומר שאין סיכוי שיהיה כבר דופק. אין לי סימנים ואין לי דימומים מה לעשות???????????? לקח לי שנתיים להיקלט ואני לא יודעת מה ...
שלום אלה ! לצערי, אין הרבה סיכוי... אם ראו דופק ועכשיו הוא הפסיק - יש לזה רק הסבר אחד. למרות זאת, חשוב מאד לבצע בדיקה נוספת לפני הגרידה - לפעמים יש טעויות ! ואם גם בבדיקה הנוספת אין דופק, תדעי בלב שלם שעשית את כל מה שהיה אפשר לעשות. (במקרה כזה כדאי לך להכיר פורום עצוב אבל ממלא בכוחות - http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?forum=98) הרבה פעמים אחרי הפסקת הריון כזו (לרוב היא מתרחשת כאשר משהו בעובר לא תקין - זו הדרך של הטבע לצמצם למינימום לידת ילדים פגועים) ההריון הבא נקלט במהירות. בהצלחה !