בעיות מעיים אצל פגים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לבתי בת השבוע שנולדה במשקל 1.630 התגלה בתחילה מעין זהום במעיים אשר גורם לחשימה,למרות היציאות שנתנה. לאחר מספר ימים ואחרי מספר צילומים הוחלט שזה אינו זיהום ויש צורך בניתוח אולי ישנו חלק במעיים שלא הושלם. שאלתי האם תופעה זאת מוקרת ,האם ניתוח זה מסוכן ורצוי?
שלום דוד! ראשית, מזל טוב להולדת הבת ! זה לא בדיוק נושא הפורום, ואין פה רופא זמין. יש באתר פורום 'כירורגיית ילדים', וגם פורום 'רפואת ילדים'. כדאי שתפנה לשם. תוכל למצא אותם ברשימת כל הפורומים. פורום נוסף בנושא כירורגיית ילדים - http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-2304-12435,00.html רפואה שלמה, אהובה
שלום דוד ! כדאי לך לפנות גם לפורום הזה : http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?forum=444 ולכאן : http://www.pagim.net/ בהצלחה !