פער בין העוברים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 27 להריון - מעקב הריון בסיכון גבוה, יש הבדל בין העוברים של 3 - 4 שבועות הינהם האם זה שכיח , והכל יכול להיות בסדר? ( תאומים זהים ) האם יש סיכוי ששניהם ישרדו, למרות הפער בינהם??????
שלום ! בפורומים: אולטראסאונד במיילדות וגינקולוגיה - ד"ר חזן ,- http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/255 הריון ולידה - ד"ר יובל יפת,- http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/1321 הרופאים נותנים מענה בנושא אולטראסאונד, וכדאי מאד שתקבלי תשובה מקצועית אצלם. וכמובן שזה לא מחליף את היעוץ האישי אצל הרופא שלך, שמכיר את כל הנתונים הרפואיים. כל טוב, אהובה