אוגמנטין
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בגלל חיידק כתוצאה מתרבית שתן נתנו לי אוגמנטין. האם אנטיביוטיקה זו אינה מזיקה להריון? אני בשבוע 15 תודה
ריקי, אינני רופאה. המקום שבו אפשר לקבל תשובה מוסמכת הוא אחד המרכזים הטרטולוגים, אחד מהם בניהול משרד הבריאות, בטלפון 02-6243669 (רשימה שלהם בריבוע ENTER בצד שמאל של העמוד) התייחסות של רופאים לשאלה על אוגמנטין - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/1321/xFT/4270/xFP/4363 http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/9/xFT/100211/xFP/100348 שבת שלום אהובה