עצירות בחודשי הריון ראשונים, האם זה מסוכן?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בחודש השני להריון וסובלת רק בחודש האחרון מעציריות קשות שגורמות לי ללחוץ חזק והפחד שלי אם זה מסוכן לעובר, הלחץ שאני מפעילה כמו בלידה.
שלום מאי! אינני רופאה.. אני מפנה אותך למידע כללי אודות עצירות בהריון - http://www.yoledet.co.il/common-problems-constu.htm זה לא במקום ייעוץ אישי אצל הרופא שלך, שיוכל לעזור על מנת להקל עלייך. תוכלי לשאול גם בפורום המקצועי השכן, שבו יש מענה של רופא - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/1321 אהובה