מיצוי אלכוהולי של צמחים לשימוש בתינוקות. האם מותר?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. ילדתי לפני חודש את עמרי המקסים. יש לו בעיית גזים (כמובן!!!) ואני מעוניינת לעזור לו כמיטב יכולתי. מעבר להקפדה על הרגלי הנקה, תזונה שלי ועיסויים בכל יום, קנינו לו תכשיר הומאופתי מסדרת "הפלא ופלא" של "עלה פארם". התמצית כוללת מליסה, קלנדולה וקמומיל וגם 15% אלכוהול. איך מסתדר עניין האלכוהול לתינוקות??? האם כדאי ומותר להשתמש בתכשיר המידה והוא עוזר?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יערה ! ראשית, מזל טוב ! כדאי שתפני את שאלתך לפורום בו עונה רופא ילדים - כאן, או ב- YNET. בהצלחה !