נסיעה לחו"ל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 22 ,הריון ראשון....בסה"כ אחרי הבדיקות המלחיצות...שהיו מרגישה טוב. אני ובעלי רוצים לטוס בעוד שבוע בערך לקרואטיה לשבוע...הכוונה לשכור רכב,ולנוע ברחבי המדינה, ולישון כל לילה במקום אחר. השאלה שלי למי שאולי נסעה בתקופת הריון.... האם זה מומלץ? יש לי קצת פחד שזה יהיה מאמץ גדול מידי... האם משהי מכירה ביטוח טוב להריון בחו"ל? אשמח לתגובות ....תודה לוסי.
היי לוסי, אם ההריון תקין אין מניעה לטוס בהריון. בטיסה עצמה רצוי לקום מידי שעה ולהסתובב כמה דקות. מעבר לזה לכל חברת תעופה יש את המדיניות שלה. יש חברות שלא מבטחות נשים בהריון משבוע 35 ומעלה יש חברות שזה אחרת. צריך לברר. בהצלחה