בחילות הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני שבוע עשיתי בדיקת בטא והתוצאה היתה 262 לאחר שלושה ימים התוצאה הכפילה- 565 את עצמה כך שכנראה זהו הריון תקין- אני נמצאת במעקב- מאחר וזה לא היה הריון מתוכנן מתוכננת לי נסיעה בספטמבר לחודש בצפון אמריקה- החשש הגדול ביותר שלי הוא שיתחילו לי הבחילות המפחידות שכולן מדברות עליהן- שאלתי היא החל מאיזה שבוע בערך אמורות להתחיל בחילות, ידוע לי שיש כאלה שסובלות מאד אפילו אחרי החודש השלישי ומנסיוני בעבר עם גלולות קשה לי להאמין שלי זה לא יקרה- אני ובן זוגי מאד רוצים לנסוע- אנא עצתכן
שלום לך ! הבחילות מופיעות בד"כ בשבוע 6, נחלשות בשבוע 12 ונעלמות בשבוע 14. כמובן שזה רק כללי, ואצל כל אישה זה קצת שונה. לגבי הנסיעה - הבחילות הן הדאגה הקטנה ביותר, לדעתי. כדאי לך להתייעץ עם הרופא לגבי הנסיעה, כי יכול להיות שיש נקודות נוספות שכדאי לדעת לפני נסיעה ארוכה ורחוקה כזו. הריון קל ומוצלח !