CLEAR BLUE
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני אחרי לקיחת גלולות של 4 שנים. הפסקתי החודש את הגלולות. ב- 1/6 היה מחזור אחרון. עדיין לא קיבלתי... קניתי את הערכה של CLEAR BLUE שיש קו אחד גדול בחלון הגדול וקו קטן בחלון הקטן. עפ"י מה שרשום ע"ג הערכה עצמה אין הריון...(זה היה אתמול, ב- 29/7) האם זה מספיק זמן לבדיקת הריון? כמה איחור בדרך-כלל יש אחרי הפסקת גלולות? מתי שווה לבדוק את העניין שוב? יש מישהו שמכיר את הערכה הזו? מה אומר החלון הקטנטן מצד ימין? כי הופיע לי שם קו גם-כן...
שלום נועה ! מנסיון עם כמה ערכות ביתיות, לא פעם "שלילי" בערכה מתגלה כעובר בריא. אני מציעה לך לבצע מחר בדיקת דם, ואם התוצאה שלה תהיהי שלילית - לפנות לרופא המטפל. בהצלחה !