חודש תשיעי וארוך....
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם, אני עצבנית, כן כן הגעתי לסוף חודש תשיעי וקשה לי אני חסרת סבלנות אבל בעיקר בשלושה שבועות האחרונים אני סובלת מכאבים וזה למעשה מה שקשה! כל הזמן יש לי צירים אבל הבעיה היא שהם לא סדירים. חייבת לציין שזה ההריון השני שלי ובהריון הראשון לא סבלתי מכלום! האם יש עוד מישהי שסובלת/סבלה כמוני? כמה זמן זה ימשך? עוד שבוע אני מסיימת חודש תשיעי אבל זה נראה לי כ"כ רחוק. מקווה לעידוד, ביי ביי-מירב
הי מרב מדברת כאן גם מרב. כאבך - כאבי. אני אמנם עוד לא התחלתי תשיעי - רק בשבוע 34 , הריון שני . ההריון הראשון היה לי כל כך קל - בלי כאבים וילדתי בחורף - מה שעשה את סוף ההריון לקליל ונעים . עכשיו - סוף הריון שני , סובלת מהתכווצויות כל הזמן וכאבי גב תחתון , שלא נדבר על החום המתיש הזה. צריך להתנחם רק שאף עובר לא נשאר בבטן - בסוף הם יצאו . מה יש לך - בן או בת ?