התפתחות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ערכתי אולטרסאונד שני בו נמצאו כל האבירים תקינים (לב, מוח עמוד שדרה, גפיים כליות כבד כיס מרה וכו') כמו כן פרופסור גולדשטיין שערך הבדיקה אמר לי במהלכה כי העובר בשבוע הריון 22.2 ממוצע נמוך יחסית כ - 25.4 סמ'. אני לא גבוהה במיוחד 1.57 מ' כמו כן רשם בהערות כי עצם ירך שמאל קצרה בשבועיים וכי ירך ימין תואם מה זה אומר? אני שואלת שנית האם יש סיבה לדאגה? תודה על תשובתכם אורית
שלום אורית ! נסי לשאול בפורום בו עונים רופאים : בפורום המקביל, או בפורום אולטראסאונד, או בסטארמד - שם יש שני פורומים נוספים לאולטראסאונד. בהצלחה !