לצליל - המשך
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני עשיתי בדיקת דם ל CMV וטוקסופלזמה בשבוע 22. כל התשובות יצאו שלילי.גם ה IGM וה IGG יצאו שלילי בשתי המחלות. שזה אומר גם שאני לא מחוסנת. היום אני בשבוע 25+4. האם אני צריכה שוב לעשות את הבדיקות האלו ? ואני לא מיבנה למה לא המציאו חיסון נגד המחלות האלו ?
שלום מיכל ! הלוואי והיה חיסון, זה היה מונע הרבה עוגמת נפש. בינתיים את פשוט צריכה לחזור על הבדיקה פעם נוספת, בשליש השלישי, ולהיזהר עד כמה שניתן מהדבקה. בטוקסופלסמה נדבקים בעיקר במגע עם צואת חתולים, ו-CMV נפוץ כמחלת ילדים קלה, כעין שפעת. אם את לא עובדת עם ילדים, החשיפה שלך לסיכון נמוכה מאד. וכמובן - להתייעץ עם הרופא המטפל. אני לא רופאה... הריון קל ובריא !