בטא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 5 לפי ו.א ב21/6. היום ערכתי בדיקת דם והתוצאה חיובית 218. קראתי בספר כלשהו שערכי בטא תקינים הם בשבוע 4-5 100- 1000 ובשבוע 5-6 500-6000 האם תוצאת הבדיקה אינה טובה? אני יודעת שאי אפשר לדעת עפ"י בדיקה בודדת אך אני קצת חוששת כיוון שהו הריון לאחר גרידה... אודה על התייחסותכם.
שלום טל ! אני לא רופאה. תוצאות הבטא תלויות בגיל ההריון, ובשבועות כאלה הבדל של יומיים (ביוץ מאוחר) יכול לשנות לגמרי את התמונה. כדאי שתחזרי על הבדיקה ותוודאי הכפלה תקינה, הערך עצמו נראה לי תקין לגמרי. בהצלחה!
לאחר איחור של כ-5ימים עשיתי בדיקה ביתית והתשובה היית שלילית ומאחר והמחזור עדיין לא הופיע עשיתי בדיקת דם ויצא בטא 38 מה זה אומר?