שבוע 38 - ירידה בטסיות הדם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 38 ובביקור במיון יולדות הסביר לי הרופא שכמות טסיות הדם שלי ירדה ל-111 אלף וזה גבולי לשם קבלת אפידורל ועליי לבצע בדיקה נוספת וכמו כן להתייעץ עם הרופאה המטפלת כדי לקבל כדורים שמעלים את כמות הטסיות. בבדיקת דם חוזרת הכמות עלתה ל- 117 אלף . הרופאת נשים טענה שהיא לא ממליצה על כדורים או לא יודעת על דבר כזה. האם יש כדורים כאלה ומה מידת יעילותם? תודה, שרון
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שרון ! אני לא רופאה, ולא מתמצאת בנושא. כדאי להפנות את השאלה לפורום השכן, שם עונים רופאים. בהצלחה !