חומצה פולית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 25+3. אני לקחתי חומצה פולית שלושה חודשים לפני ההריון ושלושה חודשים בתקופת ההריון + מטרנה (שיש בזה חומצה גם חומצה פולית אבל בכמות קטנה יותר). הפסקתי לקחת את החומצה הפולית אחרי שלושה חודשים אבל עדיין ממשיכה עם המטרנה. רציתי לדעת אם החומצה הפולית שיש במטרנה מספיקה או שאני צריכה לקחת תוספת של חומצה פולית. כי אני יודעת שחומצה פולית חשובה לעובר. אני לא לוקחת תוספת של כדורי ברזל כי הרופא אמר לי שאין לי חוסר ברזל ואין צורך בתוספת.
שלום מיכל ! אני לא רופאה. במטרנה / פרנטל יש כמות מינימלית של חומצה פולית, שמותאמת לנשים הרות. אם אין הנחיה מיוחדת של הרופא - זה אמור להספיק. הריון קל ובריא !