ושוב בעניין הבטא האיטית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
צליל שאלתי לפני יומיים על ערכי הבטא שלי . יש התפתחויות נוספות לא ממש משמחות, ןזו תמונת המצב: ערכי הבטא מתחילת ההריון:82 אחרי יומיים 162 אחרי עוד יומיים232 אחרי עוד ארבעה ימים-.353,הרופא אמר שזה לא נראה טוב אבל יש עוד סיכוי.נתקלת פעם בהריון עם ערכים כאלה ןעם התקדמות כזו בשבוע שישי ששרד בסוף? (אין לי דימום או כאבים פזיים רק צביטה חזקה בלב... ).
שלום טובה ! אוי, זה באמת לא נשמע אופטימי... אבל עד המחזה לא נגמר עד שלא יורד המסך, כך אומרים. נמשיך לקוות לטוב.