איחור במחזור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני מנסה להיכנס להיריון מס' חודשים לאחר נטילת גלולה במשך 7 שנים. המחזור האחרון היה ב- 10.6, לפני שבועיים ביצעתי בדיקה ביתית יצאה שלילית. אבל הבטן נפוחה מאוד, יש לי כאבי בטן כאילו אני עומדת לקבל מחזור בכל רגע וגם כאבי גב, שדיים נפוחים מעט ופצעונים. אני מרגישה שאני עומדת לקבל בכל רגע אבל המחזור לא מגיע (לשמחתי). יכול להיות שזה מהתרגשות יתרה? כדאי לבצע בדיקה נוספת? או לחכות? חשוב לציין שהמחזור שלי לא היה סדיר לפני הגלולות. אשמח לקבל תשובה, תודה
שלום יפעת ! אם המחזור לא היה סדיר, מאד יכול להיות שהביוץ קצת מאחר ולכן הבדיקה היתה מוקדמת ויצאה שלילית. אני מציעה לך לבצע בדיקת דם, ואז תקבלי תשובה ודאית. בהצלחה !