פרנטל+חומצה פולית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בהריון שבוע חמישי, ולוקחת כבר 4 חודשים כדורי פרנטל, כעת הרופא הוסיף לי גם כדורי חומצה פולית, הבנתי שבכדורי פרנטל אין מספיק חומצה פולית, ובכל זאת זה מה שלקחתי לפני הכניסה להריון- האם זה יחסר לי? מה מומלץ לקחת יותר, 800 מק"ג חומצה פולית של סולגאר (בנוסף לפרנטל) או מספיק 400 מק"ג של קצאט? (מכיוון שאין 400 של סולגאר) האם יש הבדל בין החברות? אשמח אם תענה לי על כל השאלות, כי אני מבולבלת. תודה מראש על התשובה, מיכל.
שלום מיכל ! אין כאן רופא שיענה לך, נסי בפורום השכן. באופן כללי - בחומצה פולית אין מינון יתר, הגוף מפריש את העודפים, לכן לא נראה לי שיש בעיה לקחת את המינון הגבוה. הריון קל ובריא !